• بادئ الموضوع بادئ الموضوع حلمات
  • تاريخ البدء تاريخ البدء

حلمات

إداري
طاقم الإدارة
مشرف
إنضم
Jun 28, 2024
المشاركات
8,681
التفاعل
125
النقاط
63
احكلكم قصتي انا هاني متجوز دينا عندي 29 سنه* و هي 25 سنه طولي 177* وزني 61 و هي 179 هي كانت دخلت في البزنس و كانت ناجحه جدا بس انا خليتها تبطل لما اتجوزنا




من و انا صغير وانا* كروس دريسر يعني بحب البس هدوم بنات و* و بعد الجواز صارحت دينا و هي كانت في الاول رافضه وبعدين و افقت* لا و كمان خلتني أطول شعري و كان بيوصل لنص ضهري زي البنات وكنت بحاول اسمع كلامها* و اوقات قبل ما اروح شغلي تخليني اعمل شغل البيت علشان تكافئني اوقات العلاقه كنت انا اللي بلبس الفساتين و كانت بتخليني ارقص لها* َو كنا بنعمل زي اي اتنين متجوزين عضوي كان طوله 7 سنتي و مش كانت بتشتكي اوقات كانت بتجيب خياره و تنكني بيها* لحد ما اجيبهم من غير ما المس بتاعي و تقولي جبيهم زي النسوان و لما اخلص انام ب قميص النوم لحد الصبح و اقوم اعملها فطار تاني يوم و فضلنا كدا محافظين علي السر او كنت فاكر كدا لحد نا في مره قالتلي هي عاوزه تروح رحله مع باباها و اختها شهر و اهي تغير جو بدل حبسه البيت* و وافقت و عرفتها اني مش هسافر و طلبت مني* اني اروح اقعد مع مامتها و اخلي بالي منها لأنها مش هتسافر هي كمان* و هتبدأ هنا كل القصه
نسيت اقولكم ام دينا اسمها اماني ست شخصيتها قويه و عندها 52 سنه و انا في الحقيقة بخاف منها نكمل بقي

وصلنا قبل السفر بيوم كانت الساعه 11 بالليل و هي هتمشي* الساعه 5 الصبح و لما دخلنا اوضتنا في بيت اهلها* طلبت مني نعمل سكس و لبستني قميص نوم اسود و عملنا علاقه و فضلت انيك فيها لحد ما هبط خالص و نمت ومش حسيت غير الساعه 9 الصبح و حماتي بتخبط علي الباب علشان اصحي ولما سمعت صوتها اتخصيت و قومت اجري فهي ضحكت و قالتلي متخافش انا عارفه انت لابس ايه دينا حكتلي و اتصدمت لاني فكرت انها مش حكت حاجه و قالتلي روح خد شاور و اابس الهدوم اللي في الدولاب و تعالي المطبخ* اتصدمت لما لاقيت عبايه بيتي في الدولاب و كنت خايف اخرح بس لبستها ورحت اول ما دخلت لقيتها عامله قهوه لينا و قالتلي تعالي نشرب سوا واحنا بنشرب عرفتني اني دينا حكتلها كل حاجه و دينا كانت عاوزه تنطلق و هي اقنعتها انها تخليها معايا وتعملي كل اللي انا عاوزه فقولتلها شكرا ليكي قالتلي بس لازم فيه تغيرات تحصل علشان تخلي دينا مش تسيبك قولتلها موافق* ضحكت بصوت عالي و قالتلي انت اخترت بمزاجك قولتها اه


قالتلي انتي من النهارده اسمك انتي عندي زي بنتي قولتلها موافق قالتلي اللي جاي لسه صعب و قالتلي شعرك منكوش ليه حسك عينك اشوفك كدا تاني تعالي كدا وسرحتهولي و عملتلي كحكه و قالتلي كدا احسن علشان الطرحه* و شعرك دا تغطيه من النهارده فاهمه قولتلها حاضر و قالتلي اطلعي هاتي عبايه من بتوع مراتك و اختاري طرحه كويسه علشان احنا خارجين قولتلها ازاي الناس هتعرف اني ولد قالتلي فكري في دينا قولتلها حاضر* و جيت لبستني الطرحه و العبايه وركبت عربيتها و مشينا و نزلنا قدام كوافير* و قالتي ادخلي يلا دخلنا جوا قابلنا واحده صحبتها و قالتلها دا جوز بنتي و عاوزاه يبقي احلا من اي ست صحبتها بصتلي و ضحكت و قالتلها سيبهولي* و قلعتني الطرحه و قالتلي ايه ده شعرك و لا اجدعها ست* تحب اعملهولك كيرلي و لا افرده و حماتي لما سمعت كدا شهقت ضحكه عاليه اوي و قالتلها اعمليها قصه* و جابت مقص و ضبطت شعري و قالتلي اهتمي بيه و هيبقى اجمل من كدا و رسمتلي حواجبي و عملت مونيكر و بادي كير و لسه هنمشي حماتي قالتلها استني لسه في مفاجأه و طلعت حلق و قالتلها اعمليلها بريسنج علشان تلبسه و اول ما عملت ودني بالمسدس فضلت اعيط من الوجع و لقيت حماتي بتقولي اسكت و الا هعرفك* و لبست حلق و لبستني طرحه و قالتلي يلا بينا نروح



اول ما وصلنا البيت قالتلي انتي من النهارده* انتي جايه الشهر دا علشان تخدميني و تشوفي شغل البيت و تتعلميه كويس قولتلها حاضر قالتلي اقلعي الطرحه كدا و لمي شعرك بتوكه عاوزه اشوف الحلقان عليكي قولتلها حاضر قالتي روحي اعمليلي العشا و انجزي و الا هعلمك الأدب فدخلت المطبخ عملت اكل و جبته و حطيتها علي السفره* قالتلي استنى عندك اقفي ورايا علشان لو احتاجت حاجه تعمليها و اكلت و خلصت اكل و قالتلي اقعدي كلي انا خلصت و انا من كتر الجوع اكلت كل الاكل الباقي و دخلت غسلت الأطباق ورجعت قالتلي اقعدي عوزاكي جيت اقعد جنبها زعقتلي و قالتلي اقعدي علي الارض اترعبت جدا و قعدت و قالتلي الواحده مننا كل اللي عاوزاه بيتها يبقي كويس و نضيف و انا عاوزه اشوفك هتعملي ايه من بكرا هتبقي شغاله عندي و هتتعلمي كل حاجه


تاني يوم صحيت بدري حضرت الفطار و خبطت علي الاوضه ودخلت قولتلها صباح الخير قالتلي تقوليلي صباح الخير ياستي فقولتلها صباح الخير ياستي قالتلي برافو عليكي و اكلت الفطار و قالتلي نفسك حلو في الأكل يا بت يخربيتك و قالتلي هات طبق كبير فيه مايه دافيه و تعالي و اول ما رجعت قالتلي الحلق هياكل منك حته و قعدت على أول السرير* و نزلت رجليها في الميه و قالتلي اغسليها كويس و بصتلي بصه اترعبت منها و قعدت علي الارض و بغسلها رجليها و هموت من الذل و الخوف منها و خلصنا قالتلي تعالي ورايا الحمام دخلت وراها و قلعت هدومها قدامي و انا اتكسفت قالتلي علي ايه احنا نسوان زي بعض و بصت لقت العبايه بتاعتي بتتحرك ضحكها بصوت عالي و قالتلي ايه ده زنبورك عامل مدا ليه يا مره تعالي هنا و اول ما روحت قالتلي لو زنبورك ظهر تاني هقطعه* فاهمه ولا لا قومي يا كلبه اغسليلي ضهري و غسلت ضهرها و جسمها حتى صدرها و بعد كدا لبست و خرجت و قالتلي اجهزي* و اعملي الغدا فضلت كدا لحد 29 يوم لدرجه نسيت ان اسمي هاني بقيت هنا بس جيت لليوم اللي فيه دينا هترجع* خرجنا بدري و لبست الطرحه بعد ما بقيت خبيره و رحنا اشترينا خاتم ل دينا و قابلنا و اخنا راجعين واحده صاحبه ستي اماني و سلموا علي بعض و قالتلها انا سامعه ان دينا هنا قالتلها لا هي راحت مع ابوها بس جوزها فضل هنا قالتلها فين جوزها شاورت عليا و قالتلها اهو انا اتصدمت و قالتلها هو بيعمل كدا علشان عاوز يبقي ست و انا و دينا بنشجعه يبقي ست و ع الاقل يبقي معانا واحده تهتم بالبيت علشان دينا هتشوف شغلها و اتصدمت من كدا و بصلتي و قالتلي انت محظوظ بيهم و خلي بالك من دينا

ركبنا العربية وروحنا البيت و لبست عبايه جديدهو طرحه و ستي* اماني* حطتلي ميك اب و جهزت الاكل علشان دينا راجعه من السفر
و اول ما دينا جت باباها بص عليا* و مش قال حاجه* و لما شفتها جريت عليها* واخدتها بالحضن قالتلي هاتي الشنطه و تعالي علي اوضتي فأخدت الشنطه و روحت وراها و قالتلي العدوم كلها محتاجه تتغسل و عاوزلمي تغسليهم كويس و خدي هدوم بابا اغسليها قولتلها حاضر و نزلت غسلت الهدوم و دخلت الاوضه قالتلي اقلعي الطرحه دي وريني شعرك كدا و لما شافته قالتلي بقي حلو و الاحلي عليكي الحلق و علشان ابسطك جيبالك مفاجأه* و قالتلي ارفعي الجيبه بتاعتي لقيتعا لابسه زب صناعي كبير و قالتلي من النهارده انتي هتتناكي و بس و قالتلي انزلي مصي يا كلبه نزلت مصيته و و تشدني من شعري و تقولي مصي جامد و انا امص و قالتلي كفايه كدا لفي و هاتي طيزك و اول ما دخل صوت قالتلي كبير عليكي بكرا هتتعودي عليه و هتترجيني انيك يا وسخه و نزل نقط دم من طيزي قالتلي مبروك اتفتحي يا مدام هنا و جابت منديل و فضلت تنضفني و نمت تاني يوم قومت و صحيت و نزلت المطبخ سمعت دينا و ستي اماني بيتكلموا عني و كانت دينا مبسوطه من التغيير اللي حصلي لخد ما ستي اماني قالتلها لسه حاجتين



و قالتلها علشان تضمني هنا تبقي تخت رجلك دايما اول حاجه هنغير اسمها من هاني لي هنا في السجل المدني
و تاني حاجه هنتفق مع دكتوره تكبرلها صدرها* علشان مش تفكر ترجع ولد تاني** و قالتلها لا مش موافقه و اول ما سمعت كدا حاولت اجري و كسرت فاظه غاليه و دينا و مامتها شافوني دينا فضلت تزعقلي و ضربتني جامد وفضلت تشتم فيا و قالتلي انا هوريكي و هربيكي تاني
واخدتني ورحت البيت و قالتلي علشان* تكملي معايا لازم تمضي هنا و كانت ورقه اني موافقه يبقي اسمي هنا
و بعدها اخدتني لدكتوره و عملت العمليه بقي عندي صدر كبير جدا و لبستني برا و كان بيوجعني من العمليه و اخدتني البيت و فضلت اسبوعين لحد ما خف و قالتلي انتي شيميل يعني مخلوقه اقل من الكلاب لا طولتي تبقي راجل و لا ست و دينا كانت بتلبسني برا و تخليني ارقصلها و تصورني وكانت بتخليني ابرس رجليها علشان تنيكني و تصورني و انا بتناك كل يوم و بعتت الصور ل اهلي و اهلي لما عرفوا قاطعوني و دينا بقت ناجحه جدا و عشت عمري كله بخدم ستي دينا و بتناك منها و عشت كلبه تحت رجليها
 
عودة
أعلى