• بادئ الموضوع بادئ الموضوع حلمات
  • تاريخ البدء تاريخ البدء

حلمات

إداري
طاقم الإدارة
مشرف
إنضم
Jun 28, 2024
المشاركات
8,681
التفاعل
125
النقاط
63
في البدايه القصه دي حقيقيه وحكهالي شخص من على مواقع التواصل الاجتماعي وهحكي كل شيء هو قاله مع تغير الاسماء

------------
انا اسمي فادي حاليا عندي 21 سنه
عندي اخ واحد عنده 13 سنه وامي 40 سنه وابويا 45 سنه
خطيبتي 19 سنه

تبدأ قصتي من 3 سنين وتقريبا 2017
كنت مشتهي جدا افلام السكس وتحديدا افلام المحارم الابن وأمه ونوعية ال Stepmom - بما ان مكانش عندي علاقات مع بنات ف مكانش في قدامي غير الانثى الوحيده اللي في حياتي وهي امي .. طولها 163 صدرها مشدود بمعنى الكلمه وجميل .. طيزها مفيش فيها ترهلات وكبيره .. المهم بدأت انجذب ليها ولكن حسيت بتأنيب الضمير جدا وأن انا الشخص الوحيد اللي في العالم اللي بيفكر التفكير القذر ده
فحبيت ابحث في جوجل عن علاج المشكله دي وليه بفكر كده .. وقت ما انا بدور لقيت مقاله من 2009 بعنوان " نفسي انام مع ماما" عنوانها لفتني جدا ودخلت اقرا حسيت وانا بقرا بأحساسين .. اول احساس اني مش لوحدي اللي بفكر كده .. تاني احساس ان في امل اني امارس مع امي بعد اللي قريته .. وقعدت ابحث اكتر وعرفت يعني ايه محارم والفرق بين المحارم والديوث والمتحرر والسادي والفحل .. قريت قصص كتير وقصص بأجزاء كمان وابتعدت عن افلام البورن وبقت متعتي الوحيده هي قصص المحارم .. المهم بعد القراءه دي كلها حسيت بالملل ان مفيش جديد .. وكان نفسي اتواصل مع حد كده ولحد ما اتعرفت على حد من الفيس بوك .. قدعنا نتكلم وبعد ما ارتحتله عرفته ميولي ورغباتي وهو قالي ميوله وعرفت من خلال كلامه انه ديوث ..وبعد الكلام الكتير مع ناس كتير حسيت اني خبير جدا في موضوع المحارم ولكن ناقص التنفيذ العملي .. بدأت اخطط اني اقرب لأمي واستغليت فرصه سفر ابويا للسويس ولعبت ع الوتر الحساس انها محبوسه طول اليوم وممكن تاخد راحتها وتروح جيم او تنزل تخرج وانا مش همنعها وفعلا ابتدا الموضوع ينجح جت فتره دخول اخويا الصغير المدرسه الاعداديه العسكريه وكان بيروح يعسكر هناك مره او اتنين كل شهر .. استغليت غياب الكل اني العب ع كل الاتجاهات .. بقيت اقعد في البيت بالبوكسر والتيشرت بس .. اضرب عشره ع كلوتاتها فاحمام .. ولكن حسيت اني اتسرعت لانها بدأت تقلق وتقعد عند جارتها طول ما انا في البيت لوحدي .. ف هديت فتره حوالي شهرين وفي الفتره دي سألت نفسي كام سؤال ابرزهم يمكن هي نفسها تتناك ولكن مش عايزه ده يحصل مع اابنها عشان متخسرش العلاقه اللي بيني وبينها.. وبدأت اقنع نفسي ب كده .. ف حبيت اقترح عليها فكرة انها تكمل تعليمها تعليم منزلي وتخلص الاعداديه ومش هطول عليكم وبعد نقاض طويل .. وافقت .. ولكن انا كان ف بالي اجبلها استاذ كان معروف عندنا في المدرسه انه بيحب يركب امهات الطلبه الميلفات .. اتصلت بيه واتفقت معاه انه هيدي شرح خصوصي لأمي في البيت .. بعدها بيومين جه عندنا وفهمته بدون مقدمات انه هيشرح لامي المنهج ازاي وكده ولسه لحد دلوقيت متكلمتش في حاجه عن الجنس .. المهم عرفتهم على بعض وابتدا الشرح وحبيت احسسه اني امان وانه مهما عمل مش هفضحه وحبيت اطمن امي اني عادي الامور بالنسبه ليا ولو قام ركبها قدامي مش هعمل حاجه .. قولتلهم اسيبكزا براحتكم هنزل اشتري حجات من تحت ومفيش حد منهم اتردد لحظه بالعكس كلهم قالولي تمام خد راحتك وكأنهم متفقين ولكن خرجت وقفلت الباب وفتحته تاني بهدوء من غير ما يحسوا بشئ خصوصا انهم قاعدين في اوضه الضيوف اللي من الداخل .. المهم قعدت اراقب وومفيش اي جديد حصل ولكن المستر لقيته عمال يقرب لأمي وهي تبعد وفضلوا ع الحال ده ولما حس انها قلقانه قال بلاش يتقل عليها ويجربها المره الجايه وبصراحه عجبني اوي انه مش غشيم




بعد ما دخلت على ماما وكان باين عليها الارتباك .. قعجت اسألها عامله اكل ايه واي الاخبار واخبار المستر ايه .. كان باين ف عنيها انه عجبها ولكن حبيت اسهلها الموضوع اكتر يمكن تفك شويه واشيل اي حواجز بينا .. قولتلها تحبي بدل ما يقعد ساعه او ساعه ونص يقعد ساعتين .. قالتلي اللي تشوفه عادي مش هيحصل حاجه .. قولتلها طيب تمام بس متعرفيش بابا وكده عشان ميضايقش او يزعل ويغير .. فهمي فرحت اكتر ان انا اللي طلبت منها تكتم السر .. قالتلي حاضر بس وفيها ايهي يعني لما يعرف ما هو عارف انك موجود .. قولتلها اهو برضه احتياطي عايزين كل حاجه بسريه وكده .. وانا عايزك تعتبري المستر زي صديقك عادي وهتستفيدي منه كتير قالتلي اما انشوف هيعرف يشرح ولا لا وابتسمت بخبث كده .. قولتلها لا هو بيعرف يشرح وشرحه طويل لقيتها ضحكت بشرمطه .. انا هجت اوي قررت ادخل استحمى بس المره دي سبت الباب مفتوح شويه وقعدت العب بزبي واضرب عشره واطلع اهات .. حسيت انها واقفاه بتتفرج وتسمع الاهات .. جيت اجيب قمت واخد الاندر بتاعها من ع حبل الغسيل اللي في الحمام وجبت عليه .. وطلعت ااه بصوت عالي وانا بجيب .. وسيبته ع الحوض .. سمعت صوت حركه بتبعد عرفت انها مشيت قمت لبست ودخلت اوضتي ونمت .. صحيت بعد كام ساعه .. لقيت امي بتعمل حلاوه ودي اول مره تعملها قدامي كان الاول حتى لو هتعمل حاجه بسيطه تدخل اوضتها .. لكن دي قاعده في الصاله بقميص نوم وقاعده بتنضف رجلها .. سلمت عليها وقولتلها انا جعان ودخلت كلت .. بعد ما خلصت طلعت قعدت معاها في الصاله اتفرج ع التليفزيون .. سألتها عن السبب يعني وانها بتعمل حلاوه ليه برضو عشان افكها شويه .. قالتلي عادي تغيير عايزه اخد راحتي .. قولتلها هو الحاج جاي بكره ولا ايه هههه .. قالتلي بأبتسامه خبيثه وبشرمطه لا مش هو وزي ماقولتلك عايزه اخد راحتي واشم نفسي هتمنعتي انت كمان .. فحبيت استغل الموقف وقولتلها وانا كمان عايز اخد راحتي ونعيش براحتنا ويكون بيناا اسرار كتير وانا عارف انك زهقتي وتعبتي من السجن ده وعايز اريحك .. قالتلي تسلملي ياحبيبي وانا عارفه انك فاهمني كويس .. لاحظت واحنا بنتكلم اني مركز على رجليها وزبي واقف .. لقيتها مركزه اوي وانا مركز ع صدرها وحلماتها اللي باينه من تحت القميص .. قعدنا حوالي دقيقه .. 60 ثانيه كامله متكلمناش وفضلنا باصين لبعض كده وبشهوه جامده .. قالتلي انا قايمه اخد دش .. ركزت مع طيزها وهي بتترج واتخيلت كام راجل هيركب الطيز دي وكام فحل هيعشرها وينزل لبنه فيها .. وااتخيلت متعه كبيره جايه فشخ .. استنيت لما هي دخلت الحمام حوالي 5 دقايق فاتوا وخدت بالي انها مقفلتش الباب زيي .. قولت دي فرصتي عشان اتمتع بالنظر لجسمها .. وقفت عند الباب اتابع المنظر لقيتها بتغسل جسمها جامد كأنها لسه مخلصه نيك وعايزه تخلص من ريحه النجاسه .. وبعد ماخلصت دعك لقيتهها داخله على كسها بتلعب فيه جامد وتطلع اهات ولمحتها شافتني وعرفت اني واقف بس محبتش انها تبين .. وانا بصراحه حبيت اخد خطوة جريئه قمت مطلع زبي وقعدت العب بيه واطلع اهات وهي هاجت لما سمعت اهاتي .. بعد حوالي 5 دقايق جبت لبني ع الباب ..

بعدها لبست الشورت وهي كمان خلصت وبدأت تنشف بالفوطه حبيت اعمل حركه جريئه تاني عشان تسيح اكتر قمت خبط ع الباب وقولتلها يله ياماما عايز اغسل ايدي قالتلي ادخل عادي هو انا غريبه قولتلها عشان متتكسفيش وتعرفي تلبسي قالتلي اتكسف ايه ياهبل واي يعني عادي وكده كده ابوك مش موجود خد راحتك

قمت دخلت اغسل ايدي ولقيتها بتلبس وخدت بالي انها لبست الاندر اللي جبت عليه لبني من شويه ومن غير ماتنضفه حتى .. غسلت ايدي وقمت ضاربها ع طيزها وانا خارج ضجكت هي بلبونه وشتمتني وقالت ياقليل الادب اتلم .. ضحكنا وخرجت قعدت ف الصاله وهي دخلت تغير وبعدها الباب خبط
 
عودة
أعلى